Wandelverslag De Zomerwandeling vanuit Zorgboerderij de Bonte Koe. Zondag 18 augustus ’24

Op een mooie zondag in augustus, met heel lekker wandelweer , vertrokken wij voor een wandeling in Sprundel vanuit De Bonte Koe met 9 wandelaars.

Zoek het verschil.

Wandeling mei ’24 Bonte Koe/ Wandeling 8 augustus ’24 Bonte Koe

Helaas niet zoveel vogels gezien vanuit de vogelkijkhut.

Het volgende huisje dat we tegen kwamen was vandaag geopend. Het vuur brandde al goed alleen het eten ontbrak nog.

Ons gezellige zangduo Adrie en Adrie.

Hieronder de winnaars van de loterij
De kadobon van Outdoor Roosendaal voor een gratis paar sokken is gewonnen door Wilma.

Ralph won de wandelpin beschikbaar gesteld door de wandelpin, neem eens een kijkje op haar website voor nog meer wandelpins.

En Adrie won de wasbon van Washin7 belangeloos beschikbaar gesteld door Washin7. De lootjes werden getrokken door Corina eigenaresse van De Bontekoe. Wij wensen de winnaars veel plezier met hun gewonnen prijzen.

Adrie “staat” niet zo vaak op de foto. Speciaal voor deze keer.
Say cheese…..

De wandeling was 15,20 km in een tijdsbestek van 3 uur en 6 minuten met een gemiddeld tempo van 5 km per uur.

Mario had zijn koffer al bij.
De Bergse Wandelclub heeft namelijk een maandje vakantie en we zien jullie graag terug op 20 oktober ’24.

Het is helaas niet gelukt alle foto’s te plaatsen. Hier wordt aan gewerkt.
Wij vonden het weer een leuke en gezellige wandeling met live muziek onderweg.
Tot de volgende keer weer en veel wandelgroetjes,

Bergse Wandel Club